Menu Zamknij

Dodatkowe czynności

Dodatkowe czynności na zlecenie klienta:

– sporządzamy odpowiednie raporty z jego działalności, jego obsługi księgowo – kadrowej 

– pomagamy w rejestracji działalności gospodarczej, zakładania i rejestracji spółek osobowych (spółka jawna, partnerska, komandytowa, komandytowo – akcyjna), spółek kapitałowych (spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Spółka Akcyjna) 

– świadczymy pełną obsługę księgową, kadrową, prawną na każdym etapie działalności gospodarczej, przy zakładaniu, prowadzeniu, likwidacji działalności 

– pomagamy w przygotowaniu dokumentacji dla pozyskania kredytu, dotacji itp.

–  sporządzamy sprawozdania finansowe w tym, dla rozliczenia roku obrotowego, otwarcia procesów rozwiązania i likwidacji działalności gospodarczej, dokumentacji do wniosków o ogłoszenie upadłości, układu, restrukturyzacji itd.

– reprezentacja przed właściwymi organami i urzędami – Urzędy Skarbowe, ZUS, PIP, Sądy